Schuljahr 2024/2025 : Theaterstück „Der Frosch und die Schnecke“ - Gledališka igra „Žaba in polž“
12.09.2024 15:51 (131 x gelesen)

Gledališka igra „Žaba in polž“

Theaterstück in slowenischer Sprache „Der Frosch und die Schnecke“

Danes je bila v Kulturne domu uprizorjena gledališka igra „Žaba in polž“, ki je navdušila s prisrčno zgodbo o prijateljstvu in zdravi prehrani.
V ospredju sta dva zelo različna lika: športna žaba in leni polž. Medtem ko žaba vedno skrbi za zdravo prehrano in daje prednost svežemu sadju in zelenjavi, polž ljubi nezdravo hrano, kot so sladkarije in fast food. Kljub razlikam sta najboljša prijatelja in skupaj doživita številne pustolovščine. Med zgodbo pa polž spozna, kako pomembna je zdrava hrana, da bi ostal močan in zdrav.
Velika pohvala igralki in igralcu za to predstavo, ki je vsakogar spodbudila k razmišljanju. Že se veselimo naslednjega gledališča!

Heute wurde im Kulturhaus das Theaterstück „Der Frosch und die Schnecke“ aufgeführt, das die Zuschauer mit einer herzerwärmenden Geschichte über Freundschaft und gesunde Ernährung begeisterte.
Im Mittelpunkt stehen zwei sehr unterschiedliche Charaktere: der sportliche Frosch und die gemütliche Schnecke. Während der Frosch stets auf eine gesunde Ernährung achtet und frisches Obst und Gemüse bevorzugt, liebt die Schnecke ungesundes Essen wie Süßigkeiten und Fast Food. Trotz ihrer Unterschiede sind die beiden beste Freunde
 und erleben gemeinsam viele Abenteuer. Im Laufe der Geschichte merkt die Schnecke jedoch, wie wichtig gesundes Essen ist, um stark und gesund zu bleiben.
Ein großes Lob an die beiden Darsteller*innen für diese Aufführung, die alle Zuschauer zum Nachdenken angeregt hat. Wir freuen uns schon auf das nächste Theater!